loading...
فور یو اس ام اس
فرشید بازدید : 43 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

.
.
.
هر روز با شوق ديدنت چشم ميگشايم و وقتي تو را
در کنارم مي بينم دوست دارم بارها و بارها در
برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم
که چون تويي را به من داد
" سالروز آغاز با هم لودنمان مبارک "
.
.
.
از وقتي با هميم روز ها و روز ها گذشته چه تلخ
چه شيرين، معبود را شاکرم که در تلخي ها کنارم بودي
و در شادي ها را با کامم شيرين تر کردي
عزيز لحظه هاي بيقرارمسالگرد ازدواجمان مبارک...
.
.
.
سال پيش زيباترين عروس دنيا از آن من شد
که تا ابد در قلبم زيباترين خواهد ماند
سالروز بهترين روز زندگي ام بر هر دومون مبارک...
.
.
.
چند سال از پيوندمان گذشت
اي کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه هاي با تو بودنرا
آنقدر طولاني مي کردم که براي بي تو بودنم وقتي نمي ماند
همسر عزيزم سالروز ازدواجمان مبارک...
.
.
.
شنيدم دوست داشتن از عشق برتر است
حالا مي توانم اين جمله را کاملا درک کنم
چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم
اما حالا چون کودکي وابسته به مادر دوستت دارم
و از بودنت لذت مي برم
سالگرد ازدواجمان مبارک
.
.
.
بر من مباد
بي تو ماندن
بي تو بودن
بي تو خفتن
بي تو رفتن
سالروز با هم بودنمان مبارک
.
.
.
عزيزم آهنگ صدايت، زيباترين ترانه زندگيم،
نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم
و
وجودت تنها دليل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم...
سالگرد ازدواجمون مبارک
.
.
.
عزيزم بهترين انتخاب عمرم
همراه شدن با تو در مسير زندگي است
هر چيز خوبي در دنيا فقط يکيست...
شاخه گل به مناسبت سالگرد ازدواجمان تقديمت مي کنم...
ياد آور بهترين انتخاب زندگي ام را فراموش نمي کنم.
.
.
.
يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هر چي وفاست / از سوي خداست
همه تقديم تو باد
عزيزم ، امروز فراموش نشدني ترين روز زندگيمه
" سالروز ازدواجمان مبارک "
.
.
.
خوب است و قشنگ اين که دلگير شويم / در دام دل شکسته زنجير شويم
اي عشق هميشه از خدا مي خواهم / کنار من باشي و پا به پاي هم پير شويم
" همسر عزيزم سالروز عهد و پيمان جاويدمان مبارم "
.
.
.
قشنگ ترين تصوير عمرم
عکس نازنيني از ديدن توست
خوش آهنگ عمرم
يادگار دلنشين اولين خنديدن توست...
سالروز ازدواجمان مبارک.... دوستت دارم تا ابد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 4,011