loading...
فور یو اس ام اس
فرشید بازدید : 44 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

جوک ایام امتحانات|اس ام اس امتحانات

 

 

این من هستم ، تازه از سر جلسه امتحان بلند شدم و همه چی عادیه ، هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید...

پوشک دانشجویان ایزی لایف ؛ مخصوص ایام امتحانات :D

 

 

جوک امتحانات|اس ام اس امتحانات

 

 

"سلام ؛ من همه ی كتابامــو 3 دور کامل خوندم ، توچطور؟"

ستاد ایجاد رعب وحشت میان دانشجویان تنبل :D


 

جوک امتحانات|WWW.4UFUN.IR|اس ام اس امتحانات 92

 

 

"هنوز کو تا فــردا؟"

 

(زمزمه های شیطانی یکروز مانده به امتحان)

 

 

جوک امتحانات|اس ام اس امتحانات

 

 

با درس خوندن که همه میتونن نمره بگیرن

اگه با تقلب نمره بگیری مردی :))

 

 

جوک امتحانات|اس ام اس امتحانات 92

 

 

دقت کردین موقع امتحان ها چقد برنامه های تلویزیون برامون جذاب میشن؟؟؟

خود من به شخصه حتی خطبه های نماز جمعه ی قم رو هم می بینم!!!

 

 

جوک امتحانات|اس ام اس امتحانات

 

 

 یادم آید روز دیرین / خوب و شیرین / اول ترم / وقت بسیار / درس اندک…

 اما حالا روز آخر / روز تلخ امتحانات / آخر ترم / وقت اندک

درس بسیار! درس بسیار! درس بسیار !

:((

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 4,073